A 2019. október 13. napjára kitűzött önkormányzati választásokra tekintettel a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal valamennyi kormányablaka és okmányirodája rendkívüli nyitvatartással üzemel.
A kormányablakok és okmányirodák
október 12-én egységesen reggel 8.00 órától este 19.00 óráig és
október 13-án reggel 7.00 órától este 19.00 óráig
tartanak nyitva tekintettel arra, hogy a választásokon való részvétel feltétele, hogy a választópolgár érvényes okmánnyal igazolja személyazonosságát, és lakcímét vagy személyi azonosítóját.
Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag a választáshoz kapcsolódó, lejárt érvényességű személyi okmányok megújítására illetőleg elkészült okmányok átvételére van lehetőség a rendkívüli nyitvatartási időben.
Az ügyfeleknek lehetőségük lesz az elkészült személyazonosításra alkalmas okmányok (állandó, illetve ideiglenes személyazonosító igazolvány, útlevél, kártya formátumú vezetői engedély) átvételére, valamint a személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány pótlásának intézésére.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a személyazonosító igazolvány kiadását kérelmező ügyfélnek a személyazonosságát igazolnia szükséges.
Ha az ügyfél a kérelem benyújtását megelőző évben rendelkezett érvényes állandó személyazonosító igazolvánnyal vagy a személyazonosságát igazoló más érvényes okmánnyal (útlevél, kártya formátumú vezetői engedély), akkor e dokumentumok személyazonosságának igazolásához elegendőek.
Amennyiben a személyazonosság igazolására szolgáló okmány (személyazonosító igazolvány, útlevél, vezetői engedély) érvényességi ideje egy éven túl lejárt, kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az azonnali ügyintézés elősegítése érdekében hozzák magukkal születési anyakönyvi kivonatukat és a névviselés megállapítására alkalmas, magyar hatóság által kiállított házassági anyakönyvi kivonatukat is.
(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)