Hittanos tábor 2017.

A szabadszállási Római Katolikus Egyházközség ezen a nyáron is meghirdette a napközis tábort. Célunk az volt, hogy a gyerekeknek felügyeletet és tartalmas időtöltést kínáljunk.

Július 5-én „laza” nappal indultunk, hogy a gyerekek kipihenhessék az előző, mozgalmas, élmény dús tábor fáradalmait. Idén nem kellett magunknak gondoskodnunk az étkezésről, mert a Nagyvendéglő konyha teljes ellátást biztosított számunkra. Köszönjük a finom, tartalmas, változatos ételeket! Minden nap szeretet szolgálatos pár mosogatott a reggeli és uzsonna elfogyasztása után. Nagyon ügyesek voltak a fiúk is!

Kedden Tatár Erzsike a kecskeméti Piarista Gimnázium 10-es diákja mese napot tartott. Két népmesét olvasott a gyerekeknek, melyet a megismerés után eljátszottunk. Örömmel, jókedvűen, kreatívan, sok kacagással játszottak a gyerekek. Egyik támogatónk jóvoltából, vásároltunk egy felfújható medencét, és a remek időt kihasználva, pancsolhattak a gyerekek. Meglepetésként Mónus Lászlóné, Nelli néni, süteményt és jégkrémet hozott, amit nagy örömmel, jóízűen fogyasztottunk el. Köszönjük!

Szerdán délelőtt városunk történelmével ismerkedtünk. Korábban készítettem egy kérdéssort Szabadszállás történetéből, így játékos formában tanulhattak a gyerekek. Ebéd utáni séta alkalmával, megnéztük a város központjában lévő szobrokat és elismételtük, hogy ki, mivel vált híressé, illetve megkerestük a városháza építésének idejét. Bízom abban, hogy néhány információ rögzült is! Délután – kihasználva a remek lehetőséget – részt vettünk a városi könyvtár által szervezett papírvirág készítésben. Egyáltalán nem volt egyszerű feladat, de csodás alkotások születtek.

Csütörtökön keresztszemes hímzéssel, könyvjelzőt varrtunk. Készült cica, de leginkább szívecske, az anyukáknak. Fontos, hogy minden táborról legyen egy kis emlék! Délelőtt meglepetés palacsintát kaptunk Kissné Tímea szeretetéből. Finom volt, köszönjük! Uzsonna után elköszöntünk a Katolikus Háztól és elautóztunk a Tatár tanyára.

Tatár László és Családja szeretettel fogadott minket. A hét legizgalmasabb napja és éjszakája következett. Érkezés után a szülők segítségével sátrat vertünk, majd megnéztük a tavat, etettük a halakat és gyönyörködtünk a tavirózsákban. Nagyon szép volt az esti tábortűz, ahol énekeltünk, spanyol nyelvű dalos üzenetet küldtünk a távol lévő Plébános atyának. A sátrakban nehezen ment az elcsendesedés. Volt akinek ez volt az első sátorozása. Hűvös reggelre ébredtünk, de a gyerekek első mondata így szólt: „Ági néni! Jövőre ugye egész hétre jövünk!” Szerencsére felsütött a nap és fürödhetünk a tóban. Ez idő alatt, Tatárné Erzsike bográcsban elkészítette a slambucot. Most is nagyon finom volt! A melegben nagyon jól esett a hűtött görögdinnye! A táborozók sajnálkozva vették tudomásul, hogy sátrat kell bontani, eltelt a kiszabott idő. Remélem, hogy tartalmas hetet tudhatunk magunk mögött, amire a gyerekek sokáig szívesen emlékeznek! Köszönöm, a segítőknek az áldozatos tevékenységüket: Gellér Alíznak a zenét, Tatár Böbinek a mese napot, Vass Rolandnak a kreatív segítséget, Nagyné Kovács Anikó, Szomor Erika, Kiss Mihály, Cserjés Gábor szülőknek a gyermekek szállítását, illetve a sátorozást! Nagy köszönet Tatár Lászlónak és Családjának a felkínált helyért, fürdési lehetőségért, szeretetért!

A tábor támogatói voltak: ifj.Boczka János alpolgármester, Dr.Csányi Jánosné, Nagy András GAMESZ-vezető, Katolikus Egyházközség, Vass János (Pinokkió Játékbolt).

Isten fizessen meg gazdagon a jóságukért!

Az elkövetkező tanévre, jó egészséget, szellemi és lelki gyarapodást kívánok!