A kormányablakok és okmányirodák rendkívüli nyitvatartása május 25-26-án

A 2019. május 26-i Európai Parlamenti választásokkal összefüggésben, a személyazonosító okmányok cseréje és kiállítása érdekében, május 25-én (szombaton) 8-14 óra között és május 26-án (vasárnap) 6-19 óra között a Bács-Kiskun megyei Kormányhivatal minden kormányablaka és okmányirodája rendkívüli nyitvatartással áll a választópolgárok rendelkezésére.

A választásokon való részvétel feltétele, hogy a választópolgár érvényes okmánnyal igazolja személyazonosságát, és lakcímét vagy személyi azonosítóját.

A rendkívüli nyitvatartási időben kizárólag a választáshoz kapcsolódó, lejárt érvényességű személyazonosító igazolvány, valamint a személyi azonosítót tartalmazó és a lakcímet igazoló hatósági igazolvány megújítására és pótlására, illetőleg az elkészült személyazonosításra alkalmas okmányok (állandó, illetve ideiglenes személyazonosító igazolvány, útlevél, kártya formátumú vezetői engedély) átvételére van lehetőség!

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a személyazonosító igazolvány kiadását kérelmező ügyfélnek a személyazonosságát igazolnia szükséges!

Ha az ügyfél a kérelem benyújtását megelőző évben rendelkezett érvényes állandó személyazonosító igazolvánnyal vagy a személyazonosságát igazoló más érvényes okmánnyal (útlevél, kártya formátumú vezetői engedély), akkor e dokumentumok személyazonosságának igazolásához elegendőek.

Amennyiben a személyazonosság igazolására szolgáló okmány (személyazonosító igazolvány, útlevél, vezetői engedély) érvényességi ideje egy éven túl lejárt, kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az azonnali ügyintézés elősegítése érdekében hozzák magukkal születési anyakönyvi kivonatukat és a névviselés megállapítására alkalmas, magyar hatóság által kiállított házassági anyakönyvi kivonatukat is.

A május 25-én és 26-án nyitva tartó kormányablakok listája ezen a linken érhető el: 

http://kormanyablak.hu/hu/rendkivuli-nyitvatartas

 

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)

About Post Author