Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjének változásáról

Tisztelt Lakosság!

Felhívom figyelmüket, hogy 2021. március 8. napjától a Szabadszállási Polgármesteri Hivatalban ügyintézésre és ügyfélfogadásra a koronavírus járvány megelőzése érdekében elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel szigorított intézkedések keretei között kerülhet sor.

Kérjük a Tisztelt Lakosságot, hogy az ügyintézés módjaként válasszák az elektronikus ügyintézési formát, a kérelmeket postai úton juttassák el az intézményünkbe és elsősorban telefonon keressék az ügyintézőket.

Személyes ügyintézésre csak sürgős, illetve indokolt esetben van lehetőség, telefonon előre egyeztetett időpontban.

Időpontra érkezéskor a belépésre a szájat és orrot eltakaró eszköz (elsősorban maszk) viselése mellett, lázmérést és kézfertőtlenítést követően, az ügyintéző kíséretében kerülhet sor.

Az ügyintézés során kérem, ügyeljenek a szociális védőtávolság (1,5 méter) megtartására.

Emellett kérjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a közterületeken figyeljenek a maszkhasználat szabályaink betartására!

Felhívom figyelmüket, hogy a Polgármesteri Hivatal épületében (6080 Szabadszállás, Kálvin tér 1.) található Okmányiroda a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Kunszentmiklósi Járási Hivatala alá tartozó intézmény, így annak ügyfélfogadási rendszerét a Kormányhivatal jogosult meghatározni.

Mindannyiunk védelme érdekében kérjük a fentiek betartását.

Megértésüket és együttműködésüket ezúton is köszönöm!

Szabadszállás, 2021. március 8.

Tisztelettel:

dr. Kangyalka Rita

jegyző