Tisztelt Lakosság!
Felhívom figyelmüket, hogy 2021. március 8. napjától a Szabadszállási Polgármesteri Hivatalban ügyintézésre és ügyfélfogadásra a koronavírus járvány megelőzése érdekében elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel szigorított intézkedések keretei között kerülhet sor.
Kérjük a Tisztelt Lakosságot, hogy az ügyintézés módjaként válasszák az elektronikus ügyintézési formát, a kérelmeket postai úton juttassák el az intézményünkbe és elsősorban telefonon keressék az ügyintézőket.
Személyes ügyintézésre csak sürgős, illetve indokolt esetben van lehetőség, telefonon előre egyeztetett időpontban.
Időpontra érkezéskor a belépésre a szájat és orrot eltakaró eszköz (elsősorban maszk) viselése mellett, lázmérést és kézfertőtlenítést követően, az ügyintéző kíséretében kerülhet sor.
Az ügyintézés során kérem, ügyeljenek a szociális védőtávolság (1,5 méter) megtartására.
Emellett kérjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a közterületeken figyeljenek a maszkhasználat szabályaink betartására!
Felhívom figyelmüket, hogy a Polgármesteri Hivatal épületében (6080 Szabadszállás, Kálvin tér 1.) található Okmányiroda a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Kunszentmiklósi Járási Hivatala alá tartozó intézmény, így annak ügyfélfogadási rendszerét a Kormányhivatal jogosult meghatározni.
Mindannyiunk védelme érdekében kérjük a fentiek betartását.
Megértésüket és együttműködésüket ezúton is köszönöm!
Szabadszállás, 2021. március 8.
Tisztelettel:
dr. Kangyalka Rita
jegyző